torsdag, januari 08, 2009

the grej of the day.

Febern har nog troligtvis lämnat mig. Puh, det blev bara en snabbvisit (peppar, peppar...). Men däremot blev jag helt utslagen av diskandet och duschandet (orkade inte bada) så jag har legat i soffan sen dess. Satte mig upp för en stund sen för att äta lite och det känns lite bättre nu. Mat kan verkligen göra susen. Men jag ska nog ligga ner en stund i alla fall. Antingen ser jag lite hockey eller fortsätter med mina serier. Men ligga ner det är the grej of the day.

2 kommentarer:

J sa...

Men du då!!!
För att det har inte planerats något och vi har inte tänkt på att boka :S

Klart du är bjuden, bara vi hittar någon skit lokal.... :) Vi har värsta grejerna.. HIhihi!

PUSS

J sa...

mmm speciell klädsel..:) Men det löser du, finns i hemmet!! ;P PUSsar