lördag, januari 24, 2009

gluttony, one of the sins.

Jag är verkligen hopplös. Har suttit hela kvällen och ätit godis, trots att jag egentligen inte var sugen. Sen tog jag lite glass (tobleroneglass som var som en bit av himlen) när godissuget försvann. Åt lite mer godis när glassen tagit slut. Sen avslutade jag allting med en skål popcorn, även fast jag egentligen inte var sugen på det heller. Hur fungerar jag?

Och som inte allt detta var nog så tappade jag ut skålen i soffan, så nu är det fullt med salt där och handdammsugaren var oladdad. Vilket underbart avslut på den här fredagskvällen. Magen är ajaj, men det är ju inte så konstigt. Men jag ska bara tala om att det inte beror på glassen, jag var duktig och tog mina piller innan. Magontet beror snarare på allt jag plågat den med. Nämnde jag att jag är hopplös?

Inga kommentarer: