torsdag, januari 29, 2009

ready for this day.

Uppladdning pågår. Gröten är på väg ner i kroppssystemet och träningskläderna är på. Nu väntar jag bara på att klockan ska ticka framåt en timme så att jag får åka iväg. Åh, torsdagar är fan favoritdagen i veckan.

Sen är den här torsdagen extra bra, för igår innan sängdags fick jag ett sms om jag ville jobba ikväll. Vilken fråga. Utan tvekan. Så efter innebandyn är det hem, äta, duscha och kanske försöka vila en stund så att jag inte somnar på jobbet. Det känns konstigt att jag ska jobba. Har inte jobbat på många veckor. Men jag är redo. Redo för att springa efter den lilla vita bollen och redo att läsa nyheter från Västerås med omnejd.

2 kommentarer:

J sa...

Härligt!! :) Hur gick det då? Puss

J sa...

Ja men vad kan man begära av en guldfisk?? :P Kul att du minns ditt fina mål iaf ;) PUS PUSS. Går bar på jobbet?