söndag, januari 04, 2009

my wierd thoughts.

I väntan på att få sätta tänderna i lägenheten gjorde jag om lite på bloggen. Inte riktigt nöjd, men när jag inte kan mer än så här blir det så här. Jag är fruktansvärt uttråkad. Men det är nästan ingen idé att börja göra någonting för det är jobb om tre timmar och innan dess är det dusch och lite matlagning som gäller. Jag har ingen aning om vilken dag det är heller, tror det är söndag men det kan lika gärna vara måndag. Nej, jag skojade bara, jag vet att det är söndag och det är bra om jag vet exakt vilken dag det är eftersom jag ska läsa in morgondagens tidning och om jag har fel dag blir prenumeranterna förvirrade och det är nog med att jag är det.

1 kommentar:

J sa...

Blev ju jättte fint och treevligt ju!! :D Hoppas jobbet går bra idag! på 2 timmar nu gumman ;) PUSS