lördag, januari 17, 2009

some fix and trix.

Gårdagen var mycket, mycket trevlig. Vi dansade rumba och quickstep, åt godis och chips (alltså Elin har godisförbud så hon åt bara chips) och sen pratade vi om allt möjligt. Mycket trevlig kväll. Hoppas det gick bra för henne att hämta folket i Skellefteå sen. Men det tror jag.

Inatt har jag sovit bra, vaknade till vid nio och upptäckte andra sidan tom, Micke hade lagt sig i soffan. Trodde att det var dags att vakna, men jag slog på lite Vänner och somnade om till tolv. Mycket skönt. Nu ska jag strax gå över till min lägenhet och hämta lite grejs inför ikväll, sen väntar skidskytte. Igår missade jag damernas sprint och jag grämer mig fortfarande, så idag har jag till och med gjort en påminnelse på mobilen så jag inte missar herrarna. Ja, så viktigt är det med skidskytte för mig.

Ikväll ska vi på examensfest. Jonnadarling tog examen igår och kan nu kalla sig leg. sjuksköterska. Grattis Jonna och även Elin L! Så jag ska se skidskytte, sen börja fixa lite så att allt inte blir ikväll. Ska äta middag på Enrisvägen också (festen är i Bersika) så det ska bli väldigt trevligt. Men med dessa ord sagda måste jag nu börja fixa och dona, för tid att sitta här finns inte just nu.

1 kommentar:

J sa...

Tack så mkt, och tack för igår. Var super skoj :) Även städhjälpen är uppskattad! :D PUSS darling ;)