fredag, januari 23, 2009

take a walk on the wild side.

Tillsammans med Jonna tog jag veckans tredje morgonpromenad imorse. Mycket skönt, dock "tvingade" hon mig upp för backen på Strömlida, dock (gillar jag ordet "dock" tror ni?) tog vi baksidan, inte lika jobbigt som om vi hade tagit framsidan. Framsidan tog vi neråt istället. Foten trampade i ungefär alla gropar som fanns i backen. Skönt. Eller så inte.

Men det var skönt som sagt att komma ut igen. Är verkligen stolt över mig själv den här veckan. Tre morgonpromenader och en timmes innebandy. Så borde det se ut varje vecka. Ska försöka och se om det går. Nu har jag fyllt magen med havregrynsgröt (mumma!) och ska invänta herrarnas sprint. Idag kommer jag ihåg att det är skidskytte, framsteg, framsteg!

Efter herrarna har sprintat och skjutit ska jag till Coop för att äntligen fylla kylskåpet med mat och annat gott. Kanske att jag tar en sväng ut till Backen-området också, man vet aldrig, det kan ju finnas något som bara måste hem med mig. Dumt att riskera att missa någonting. Nej, foten i högläge (för att avlasta den lite) och invänta starten i Antholz.

2 kommentarer:

J sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
J sa...

Förlåt då :´S Var ju inte meningen?!! :P
Men skönt var det jag var också gannska stolt på mina bedrifter med prommis och träning ;)