måndag, januari 05, 2009

who turned back time?

Vaknade imorse och trodde att någon vridit tillbaka tiden några månader och att jag låg hemma i min andra lägenhet. Helt tokigt. Men när jag slog upp ögonen insåg jag att det inte var så. Men ryggen trodde då verkligen att vi har sovit i den andra sängen. Hallå?! Jag trodde jag skulle slippa detta hemska ryggontet nu när jag sover i den gamla sängen. Men tydligen så har ryggen andra planer.

Men som tur är så har det ju varit jul och jag har världens bästa karl, så kanske att jag kan få bukt på ryggontet fortare än vanligt. Ska gå och göra i ordning en tekopp, för tydligen så är inte ont i ryggen nog för idag, utan rethostan ska också komma. Vad har jag gjort för att förtjäna det? Jaja, tekopp sedan massage och förhoppningsvis släpper smärtan, annars får jag väl helt enkelt lägga mig ner och gråta. Brukar ju hjälpa ibland.

1 kommentar:

deasat sa...

o4r28q7t95 k0f13z4d94 r7h61p2g76 e5t67k4d30 s8w98k4r78 y7m78t6y60