lördag, januari 03, 2009

sleeping til' noon.

Återigen blev det en lång sovmorgon, men idag kände jag faktiskt att jag behövde det, även om det känns konstigt att klockan redan är halv fyra. Nu ska jag lugna er med att säga att jag inte har sovit tills nu, utan till halv tolv. Har hunnit vara på stan och gjort lite ärenden. Eller ett ärende egentligen, det andra var bara lite tidsfördriv. Men handla på rea är kul och jag har hittat lite saker, inte allting på rea men lite i alla fall och det är ju aldrig fel. Sen att jag inte behövt betala för någonting av det gör ju saker och ting ännu bättre. Alltså jag har inte stulit någonting om ni nu mot förmodan tror det, min familj gav mig presentkort på olika ställen. Ville bara förtydliga det. Nu ska jag först gå på toa och sedan sätta mig och få lite massage medan någon serie roar mig. Sweet!