söndag, januari 25, 2009

a whole lot of ladies.

Efter en powernap och en massa dividerande blev det till slut lite alkohol igårkväll. Jag spelade min allra första NHL-match på Xbox och mitt lag vann (spelade tillsammans med Trocka) med 4-2 mot älskade och Falle. Det var typ kvällens bästa, utan tvekan.

Sen fortsatte vi till Valdino där det var sådär. Vi satt mest ner och pratade om allt och ingenting. Sen stod jag alldeles för länge i garderobskön. Men allt som allt så var det en helt okej kväll och snacka om att jag ska spela NHL fler gånger det var sjukt kul!

Nu snart är det återigen dags för skidskytte. Damernas masstart står på schemat. Vaknade kring elva och var rädd att jag hade försovit mig (bara för att jag drömde om att jag hade det) och klev upp för att det inte skulle hända. Ska göra iordning en god frukost och sen krypa upp i soffhörnet och hoppas på fina svenska framgångar idag.

1 kommentar:

J sa...

Hmm var det fest igår, vart då? Det hörde man inget om... :S Hoppas ni hade trevligt iaf :) BTw, vann ni?