torsdag, april 09, 2009

at mom's.

Har precis ätit lite påskmiddag. Jag vet att man brukar göra det på påskafton (i alla fall vi), men mamma ville att vi alla skulle hinna äta och jag åker ju tillbaka imorrn så det blev påskmiddag redan idag. Det var mycket gott och jag kunde äta allt. Jippie! Mitt underbara sår på läppen är inte lika jobbigt som tidigare. Dock måste jag fortfarande använda sugrör, men så länge jag kan äta mat är jag glad.

Har även hunnit vara förbi morfar. Han är så söt där han sitter i sin rullstol. Han hade gjort en liten tårta men jag kunde inte äta så han blev lite lessen över det. Men vad kan man göra när man inte kan äta vanlig grädde? Nu sitter jag och storebror vid varsin dator vid tvn medan mamma städar undan i köket och lillebror målar och donar i sitt sovrum (han behöver någonting att göra medan Terese är i New York).

Innan jag åkte till Boden var jag en sväng förbi Enrisvägen där min blivande svägerska klippte till mitt hår. Jag är sååå nöjd med att slippa luggen i ögonen och att fingrarna fastnar när jag drar de genom håret. Jag vet inte om jag ska säga något mer, förutom att mina ögon svider på grund av katten. Inte kul. Jag avslutar med några bilder. Vad tycker ni?

Före. (Ser ut som hon i The Ring och det
vita är zinkpasta för munsåret.)

Efter.

Inga kommentarer: