måndag, april 06, 2009

a whole lot of books.

Sex böcker blev resultatet av mitt biblioteksbesök. Det ska tilläggas att det är tjocka böcker, så det kommer ta en tid att läsa ut dem. Eller så inte, det beror på hur mycket tid jag lägger ner på läsa och med tanke på de senaste dagarnas flow kanske det inte alls dröjer så länge. Tog även en sväng förbi ÖB för lite konserver. Avslutade turen på Coop (jag hänger fan jävligt mycket på Coop (ursäkta mitt fula språk)) där jag inhandlade mat för några dagar och har precis ätit en kycklingburgare till lunch (nej, Elin, inte hemmagjord).

Funderar på om jag ska städa ur bilen eller om jag ska vara slö och lägga mig och börja med bokhögen. Bilen måste städas innan torsdag så det borde jag göra, men jag hade helst velat att det var sol ute för det är skönare att städa när det är lite varmare, så jag tror nästan att jag väntar till imorrn (för visst måste det vara sol imorrn?) och lägger mig till rätta i soffan och börjar beta av högen med böcker. Orkar inte göra någonting ansträngande, för om Micke tänker på sova på soffan varför ska då jag behöva arbeta?

Inga kommentarer: