tisdag, april 28, 2009

jogging is great way to start a day.

Vaknade lite efter åtta på grund av att grannarna gjorde någonting som störde väldigt mycket. Sen började Micke snarka och då var det ingen idé att ligga kvar i sängen, så jag tog på mig träningskläderna och gav mig ut på en skön joggingtur. Trodde faktiskt inte jag skulle idas men jag tänkte att det var lika bra när jag ändå vaknade så tidigt.

Det var väldigt skönt att vara ute, dock är ju inte asfalt det bästa underlaget, varken för mina fötter eller knän men jag försökte springa på sidan av vägen på de ställen det gick. Har nyss fått i mig gröt och en mycket god smörgås. Ska strax ta itu med städningen. Som vanligt ligger det kläder överallt, diskhon är full i disk och hallen är invaderat av sand och grus. Varför blir det alltid så? Jaja, tänkte ta itu med det när det ändå är grått och trist ute. Sen kan jag i lugn och ro unna mig tid i soffan.

Inga kommentarer: