torsdag, april 30, 2009

kill, kill, kill.

Jag undrar hur snabbt Robban Aschberg kan vara här och medla lite i en grannfejd? Eller någon grannfejd har det inte riktigt hunnit bli (bara från ett håll än så länge), men hade jag bara haft lite stake och jävlaranamma hade det lätt kunnat bli en fejd. Hur hänsynsfullt är det att börja stöka omkring (flytta möbler? slå i element?) i sin lägenhet före klockan åtta på morgonen? Och sen att börja dammsuga hur länge som helst efter det. Vad är det för människor som gör detta? JAG BLIR GALEN!!!

Så nu sitter jag här i soffan och ska snart äta lite frukost innan jag ska ta itu med lite ärenden. Hade mycket hellre legat kvar i sängen och sovit någon timme till för den här dagen kommer troligtvis bli väldigt lång. Det kommer i alla fall inte bli någon tidig sänggång och hur kul är det att vara vaken länge om man inte får sova på morgonen? Jävla idiot! Jag kan faktiskt säga att jag har varit uppe och plingat på för att be personen sluta leva om, men personen i fråga hörde inte när jag knackade och plingade på dörren på grund av dammsugaren?!

Jaja, jag får ta en powernap senare idag för jag är på ett uruselt humör just nu och det vill jag inte ta med mig till kvällens aktiviteter, för jag är ingen rolig kompis då och det förstör stämningen lite om jag ska sitta och vara på dåligt humör. Åh! Jaja, en sista sak innan jag avslutar för frukost, hur normalt är det att man vaknar på natten och vänder sig om och blir rädd och förvånad över att ens egen sambo ligger bredvid?!

Inga kommentarer: