onsdag, april 15, 2009

goodmorning!

Det var faktiskt ganska skönt att vakna upp i sin egen säng imorse, även om jag saknar Jutis, men det brukar jag göra de första dagarna. Hade tänkt tvätta lite när jag vaknade, men det var tydligen inte bara jag som hade den tanken så nu måste jag vänta till klockan ett. Har gjort mina morgonrutiner på internet, vilket tog en liten stund eftersom jag har missat lite på mina vänners bloggar. Sedan har jag även sökt lite kurser till hösten, inte för att jag är säker på om jag vill plugga, men jag känner att det är bra att söka ifall jag vill plugga till hösten.

Vädret verkar vara rätt så fint ute. Funderar på om jag ska gå ut en sväng lite senare. Men först måste jag äta lite frukost, eller åtminstone dricka en tekopp för min hals är lite smått raspig. Men jag tror att gårdagens utflykt (utan halsduk) är orsaken till det och skoterfärden hem (som gick i ett hiskeligt tempo) gjorde nog sin del. Men det är inte så farligt i halsen så jag hoppas det stannar på den här nivån. Jaja, nu slutar jag skriva och kokar mig en kopp te och funderar på vad jag ska göra utomhus i det fina vädret.

Inga kommentarer: