tisdag, april 07, 2009

I live in the laundryroom.

Bok nummer ett av sex är utläst. Två dagar tog det och håller jag samma tempo med de andra kommer det ju inte ens ta två veckor innan de är utlästa. Helt galet vilket flow jag är inne i. Jag blir nästan rädd för mig själv. Men å andra sidan (haha, precis så hette boken) är det en bra bok varför sluta läsa?

Håller på att tvätta. Igen, kanske ni tänker. Men det är kläder som legat i bilen. Det blev två nästintill överfulla maskiner bara med mjukiskläder. Mickes, ska tilläggas. Men den sista tvätthögen är i torkrumlaren så om en dryg timme (har egentligen ingen aning hur länge tumlaren tar, men jag brukar gå ner en gång i timmen) kommer det vara ännu mer kläder som ska få plats i garderoberna. Det kommer bli svårt för redan nu är det överfullt. Hm...

Inga kommentarer: