torsdag, april 16, 2009

a foot in the air.

Nej, den här torsdagen har inte varit bra. Innebandyn gick ju sådär och även fotbollen gick sådär. Var mest förvirrad och kall och foten bestämde sig i samma tid som träningen började, att den inte alls ville göra det vi skulle göra. Men eftersom foten är en liten del av kroppen fick den se sig överkörd och jag gjorde saker i alla fall. Haha, känn på den foten! Fast i och för sig kanske det inte var så smart för nu kanske jag får ännu ondare. Men, men sånt som händer.

Sitter här i soffan och eftersvettas lite och ser på Parlamentet. Ska strax hoppa i duschen för att sedan krypa upp i soffhörnet med en kopp te, dels för att värma mig och dels för att det alltid ser så mysigt ut i filmer när de gör så. Kanske tar jag mig något att äta när jag ändå är i köket och pysslar, men hursomhelst ska jag hålla foten i högläge så att den inte blir sämre för på lördag ska den fungera, för jag måste ha två fötter när jag spelar fotboll annars ramlar jag så mycket.

Inga kommentarer: