tisdag, april 14, 2009

the girl is back in town.

Borta har varit helt underbart och hemma är... Hemma. Ja, påsksemestern är slut och vi är tillbaka i verkligheten. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det egentligen. Hade väääldigt gärna stannat några dagar till, men samtidigt är det skönt att vara hemma.

Dessa dagar har varit helt sjukt underbara. Förutom att jag sovit dåligt på grund av Mickes förbaskade snarkningar har jag varit som i himlen. Underbart väder varje dag, underbart sällskap och tre dagars lugn och ro. Kan man ha det bättre? Jag tror inte det. Jag har även fått fräknar och har lyckats hålla mig från att bränna sönder ansiktet. Jag älskar verkligen att vara i Jutis under påsken, det går inte att beskriva hur skönt det är.

Nä, superlativen är slut och nu har jag blivit törstig. Ska gå och dricka kallt vatten och sedan börja ladda in bilderna från Jutis. Yes, jag har kommit ihåg att fota litegrann, men om bilderna är bra har jag ingen aning om. Men jag säger till när de finns tillgängliga. Men först släcka törsten.

Inga kommentarer: