lördag, april 18, 2009

this is the year for my diva behaviour to kick in.

Vaknade kring åtta imorse av att blåsan var på väg att spricka. Efter toabesöket slog jag på lite Vänner för att kunna somna om och som jag lyckades. Vaknade många timmar senare av att Mickes telefon ringde och fick en rejäl chock. Först för att Micke var vaken och jag fortfarande låg och sov (brukar alltid vara tvärtom) och sen för att klockan var så mycket. Helt galet!

Har precis ätit lite yoghurt och en äggsmörgås och har även hunnit prova ut kvällens outfit och det blev riktigt bra (nu måste jag bara tänka ut en bra frisyr till). Nu ligger jag och ser lite serier och funderar på om jag ska idas fara och titta på matchen i alla fall, men jag vet inte om jag orkar fara upp och inte få spela. Men jag kan ju inte vara en diva och bli sur bara för att jag inte får spela en träningsmatch, sånt kan jag hålla på med när serien börjar. Jag tror att jag ska vara en riktig diva i år, jag har aldrig varit en sån och det känns som att det är dags för det nu. För jag är jävlart bäst!

Inga kommentarer: