fredag, april 10, 2009

the long friday.

Den här långfredagen har inte börjat så bra. Så fort jag skulle klä på mig fick jag fruktansvärda smärtor i magen. Ungefär som sammandragningar. Eller egentligen vet jag inte om det är som sammandragningar eftersom jag aldrig varit med om det, men det känns ungefär som att magen dras samman (?!). Dessa smärtor var en stor del av mitt liv för ett år sedan, men jag har inte haft problem sedan dess, före imorse vill säga.

Men som tur var hade mamma lite piller hemma så jag har tagit ett för en stund sen och det har börjat ge med sig lite, lite, men inte tillräckligt. Ligger i sängen och ser Vänner (fungerar lika bra som lugnande) och hoppas att smärtan ska försvinna för jag kan inte gå upprätt. Inte kul start som ni kanske förstår. Men jag fortsätter i liggande ställning och det är bara att hoppas på det bästa.

Inga kommentarer: