söndag, april 05, 2009

wrong foot.

Så där ja, då var min premiär avklarad. Vinst med 5-1 och jag var en stolpträff från att näta. Men är man vänsterfotad går det inte att göra mål med höger (det går, men inte lika bra). Men det var grymt kul att spela match måste jag säga. Dock fick jag spela forward och det har jag typ aldrig spelat, men det gick bra. Man kan tydligen lära en gammal hund sitta. Åtminstone lite.

Nu sitter jag i soffan och slappar. Borde gå i duschen, men det är grymt skönt att bara sitta och göra ingenting (ja, inte riktigt ingenting, jag bloggar ju, i alla fall just nu). Inte för att jag är så värst trött efter matchen (spelade inte hela) men jag är trött eftersom natten blev störd av fyllot som raglade in kring fyratiden. Men, men jag ska strax ringa svärmor och fråga om det blir palt eller inte, det hade varit mycket trevligt. För det var verkligen längesen jag fick äta denna gudomliga degklump. Nej, nu ska jag äta lite vindruvor och läsa lite mer i boken. En underbar dag. Hittills i alla fall.

1 kommentar:

J sa...

Jaa men det låter som att det gick bra.. Bara att få "känna på målet" lite då är du ju på g ;) NAJS!
Hoppas du får din efterlängtade deg mat... hahah ;) PUSS