onsdag, april 22, 2009

back in the days.

Jag önskar verkligen att jag hade någonting roligt att skriva om, men jag måste tyvärr göra er besvikna. Det händer inte så mycket kul när man måste vara stilla med foten i högläge. Men jag har faktiskt rört lite på mig. Var nyss nere i förrådet för att kolla lite grejer och hittade mina gamla skolkataloger. Har bläddrat lite och skrattat åt alla roliga människor (mig inkluderad). Det är hemskt att man har sett så knasig ut. Ja, inte för att jag ser så mycket bättre ut idag (har egentligen inte förändrats så mycket) men jag har ju blivit lite äldre och mognare (nåja).

Nej, som sagt ingenting att förtälja förutom att solen lyser även idag och jag tror det är varmaste dagen på länge, synd att jag inte kan vara utomhus och göra någonting. Men det kommer fler dagar, det kan jag nästan sätta min vänstra fot (inte för att den är värd så mycket just nu) på. Nej, en stund till i soffan tills älskade kommer hem då det vankas sluring till middag. Mums!

1 kommentar:

Patsy sa...

Tack så mycket! :) Jag håller faktiskt med heh