måndag, april 27, 2009

no pillows for me.

Vaknade tidigt idag efter en dröm som innehöll en person jag verkligen inte vill drömma om. En person från mitt tidigare liv (sex år sedan) och det gjorde att jag inte kunde somna om för det var inte kul att han dök upp. Usch och fy! Sen skyller jag även på Coop. Läste deras reklamblad igår och såg att de hade snygga kuddar för en tjuga och jag behöver snygga kuddar och kostar de en tjuga är det ju hur bra som helst, så jag tänkte åka tidigt så att de inte hinner ta slut. Men hade de dessa kuddar för en tjuga på Coop i Piteå? Nej, precis. Så jag åkte dit i onödan och det var inte bra.

Jag hoppas ni förstår ovanstående stycke för jag tror inte jag gör det själv. Hursomhelst så är jag trött men jag tänkte inte lägga mig ner och sova än i alla fall. Har precis ätit frukost och ska vänta någon timme till innan jag väcker älskade. Idag ska vi åka och göra lite ärenden. Det blir trevligt. Sen hoppas jag på en lika varm och solig dag idag för det var riktigt skönt på balkongen igår och ju fortare jag börjar med solningen desto fortare hinner jag bli brun innan sommaren och att börja sommaren vit som ett lakan är ingenting jag planerar.

Inga kommentarer: