måndag, april 20, 2009

need to keep up my freckles.

Jaha, då var det ny vecka igen då. Det börjar gå väldigt fort nu tycker jag, men å andra sidan så länge det blir sommar och varmt är det okej. Denna vecka kommer gå i fotbollens tecken, den enda dagen som inte innehåller fotboll är onsdag. Det ni. Men jag ser verkligen fram emot den här veckan och om bara mina kroppsdelar kan hålla sig i schack så blir det nog en bra vecka.

Utanför fönstret skiner solen och jag såg imorse att gräset har börjat titta fram på baksidan. Häftigt. Det ser faktiskt rätt skönt ut, men jag kommer troligtvis inte hinna ut förrän till kvällen (träning), men jag ska försöka åtminstone få en stund på balkongen. Idag är det nämligen städdag hos familjen Lundberg/Stenberg. Det ser verkligen åt helvete ut här hemma. Kläder hela sovrummet fullt, sand hela hallen full och disk hela köket fullt. Så jag ska börja med att äta en ordentlig frukost för att orka ta itu med kaoset. Men jag ska sikta mot balkongen, för det känns som att fräknarna börjar försvinna...

Inga kommentarer: