tisdag, april 21, 2009

sticky muffin.

Så var det tisdag då. Vaknade lite tidigare idag än tidigare dagar, men vaknade dessvärre med en fruktansvärd smärta i ryggslutet. Men det gick över efter ett tag, men det var inte kul imorse. Har precis bakat lite kladdkakemuffins. Har ställt ut dem (i skuggan) på balkongen så kanske de stelnar snabbare för jag är väldigt sugen att äta upp dem.

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag. Solen skiner och det är ganska varmt ute så att sitta på balkongen skulle vara en bra grej, men jag känner mig lite för rastlös för det. Det är tråkigt, eftersom jag klagat på att det ska vara sol och varmt så att man kan sitta på balkongen utan att frysa. Men, men förhoppningsvis håller vädret i sig och jag får lust att sitta ute och läsa snart igen. Ska se om jag kan fördriva tiden lite medan muffinsarna blir ätbara. Annars får jag äta dem som de är, lite kladdiga, det heter ju faktiskt kladdkakemuffins!

Inga kommentarer: