torsdag, april 09, 2009

the pink thursday.

Sitter här och försöker dricka yoghurt med sugrör, trots att jag vet att det knappt går. Men jag har ett tjockare sugrör denna gång och tänkte att det kanske skulle gå lättare. Det gör det inte, men någonting måste jag ju få i mig och smörgås tog en halvtimme (kanske en aning överdrivet) att äta igår så jag vet inte om jag orkar. Jag får helt enkelt kämpa tills glaset är tomt eller tills jag har svimmat av allt sugande.

Idag drar älskade upp till Jutis, själv ska jag inte alls åka lika långt, jag stannar i Boden. Där kommer jag att umgås med mina två underbara bröder och min virriga (men även hon underbar) mamma. Jag tror vi kommer skratta en hel del och jag hoppas det blir god mat (eller jag vet att det blir det), dock hoppas jag nästan mer att det är mat som inte alls är så krånglig att äta för då kommer jag svälta ihjäl. Jaja, inte ta ut något i förskott här inte. Ska fortsätta mitt sugande (haha, ni får tänka vilka tankar ni vill) och sen dammsuga innan avfärd. (Jag tar med datorn till mamma, så var inte oroliga, fler inlägg kommer.)