torsdag, juni 18, 2009

can't hear you.

Öronproppar is the shit, som jag skulle ha sagt om jag bodde i utomlandet. Har inte sovit hela natten, har vaknat några gånger, men då bara vänt mig om och stängt ögonen. När jag väl klev upp var klockan halv tolv. Det ni. En och en halv timme senare än alla andra dagar. Me like.

Nu ska jag hoppa i duschen och det kan hända att jag står där ett bra tag, för jag har varit lite äcklig de senaste dagarna. Men så länge jag inte träffar någon annan än älskade gör det ingenting för han märker ändå ingen skillnad. Sen har jag tyvärr lite ärenden att göra idag även om jag inte skulle ha något planerat. Men jag tänkte att de kanske går fort att uträtta.

Solen skiner och det verkar vara rätt så varmt så kanske, kanske blir det balkongen. Men det säger jag inte högt för då skrämmer jag iväg solen. Så sssccchhh! säg inte att jag har sagt något om balkongsittning, det är våran lilla hemlighet, okej?

Inga kommentarer: