torsdag, juni 04, 2009

dusty thursday.

Torsdag och idag ska jag spela innebandy. Det var faktiskt tre veckor sedan jag gjorde det. Men det har ju varit röd dag och långpromenad, men idag är det ingenting som kommer emellan. Så skönt. Men jag ska inte ta ut mig alltför mycket, vi har ju faktiskt träning ikväll och sen vill jag inte riskera att skada mig för på söndag är det match (jag hoppas verkligen att jag får spela). Men det ska bli skönt att spela innebandy igen.

Sen måste jag dammsuga här hemma. Har skjutit på det alldeles för länge och dammråttorna börjar allvarligt talat ta över lägenheten. Visst är det trevligt med sällskap, men dammråttor tillför inte så mycket på det sociala planet. Eller vad vet jag, jag har ju faktiskt inte pratat med dem så mycket, de kanske svarar? Jag ska testa det. Men det får bli efter innebandyn, för nu ska det fokuseras.

Inga kommentarer: