tisdag, juni 02, 2009

why me?

Men vad in i helvete? Vaknar kring sju av att borrmaskinen arbetar någonstans i huset. Borr, borr, borr! Hinner bli så irriterad att jag inte kan somna om. Lägger mig i soffan för att kanske lyckas bättre. Men icket. Så jag bestämmer mig för att vara vaken och vad händer då? Jajamänsan, ni har helt rätt, de slutar borra. Självklart. Varför fortsätta borra när jag har vaknat ordentligt? Jag blir så gud förbannad av detta. Varför borra klockan sju på morgonen? Ja, jag vet att de börjar sin arbetsdag vid den tiden, men varför kan de inte göra annat fram till nio åtminstone, för någonting annat måste det finnas för dem. Någonting som inte väcker mig. Helvetes jävla skit!

Jag är verkligen inte rolig såna här gånger. Men vad kan jag annat göra än äta frukost och välkomna dagen? Jag hoppas det blir bra väder för jag behöver glädje just nu. Sen att älskade bara sover och sover och sover genom allt detta gör ingenting bättre. Varför vaknar inte han av allt borrande? Varför är det bara jag som störs av detta? Jävla skit!

Inga kommentarer: