fredag, juni 12, 2009

it's a magical night.

Paninin satt där den skulle. Fint. Och det var helt rätt som vann Talang 2009. Men jag blir lite irriterad på trollkarlar, varför är de så fingerfärdiga? Hur gör de? Blir lika irriterad varje gång. Men de är sjukt duktiga. Verkligen.

Det är lite stopp på sidfronten. Men som tur är, är det inte lika stort stopp som igår. Nu har det bara varit sidstopp i en halvtimme och det är helt okej. Inte för att jag känner mig stressad för inläsningen, men jag vill ju ha något att göra. Men såna här gånger är det tur att det finns internet. För utan internet som tidsfördriv hade jag nog inte klarat det här jobbet. Men problem finns ändå (vad vore livet utan problem?), vad ska jag göra på internet? Hur många gånger kan man läsa artiklarna på Aftonbladet? Hoppas de skickar något snart för annars blir det jobbigt.