söndag, juni 07, 2009

sunday, but less sun.

Jaha, då var det söndag igen. Men inte bara söndag, det är även matchdag igen. Men det är typ sex timmar till match så det kan jag prata om senare. Natten var bra fram till fyratiden då älskade kom hem från jobbet. Han tänker oftast inte så långt när han kommer hem på natten och jag sover, men jag lyckades somna om utan problem och det är jag mycket glad för. Började dagen på Coop och det är farligt att handla innan man ätit för det följer med så mycket saker. Skulle bara handla te och mjölk, men det slutade på 120 kronor, så det följde med en hel del annat. Men inga onödiga saker och det är ju bra.

Såg även mörka moln när jag körde hem så jag kollade yr för status och det skulle regna men hinna spricka upp innan klockan 17:00 och det tackar jag verkligen för, för jag vill inte riktigt spela match när det regnar, även om jag gillar när det duggar lite. Men med tanke på att temperaturen inte är så särskilt värmande är regn inte särskilt lockande. Jaja, som sagt sex timmar kvar och nu ska jag snyta mig.