tisdag, juni 23, 2009

som man bäddar får man ligga.

Jag behövde inte vara kvar lika länge på jobbet idag. Puh! Men jag var tvungen att läsa ut boken när jag kom hem därför är jag fortfarande vaken. Men på något sätt känner jag mig inte särskilt trött, men jag tror jag somnar rätt fort när jag väl lägger mig på kudden. Dock kommer ett problem nu när jag ska lägga mig för att sova...

Älskade ligger och sover i sängen och idag har jag tagit bort sängkläderna för att jag skulle renbädda. Men han var så trött när han kom hem efter jobbet (han vakade hela natten) och somnade typ på en gång. Tror ni att han bäddade rent innan sömnen tog honom? Nej, precis, sånt gör inte han. Så nu måste jag renbädda medan han sover på ena sidan och att väcka honom ser jag som mission impossible, så jag funderar hur jag ska lösa detta på bästa sätt...

Inga kommentarer: