onsdag, juni 10, 2009

tax refund.

Skatteåterbäringen ska ju vara en bra grej och visst det är den även detta år. Men på något sätt har jag hela tiden trott att jag skulle få tillbaka tusen kronor mer än vad som hamnade på kontot idag. Så lite besviken är jag, men jag dubbelkollade med pappret och det stämde det som hamnade på kontot. Men hur kunde jag ha trott så fel?

Planen jag hade med pengarna blir nog inte av eftersom jag hela tiden räknat fel. Men jag har betalat två räkningar som egentligen inte behöver betalas förrän i slutet av månaden. Men det är aldrig fel att göra bort saker fortare. Funderar på om jag ska fara in till stan senare och unna mig någonting fint, det var rätt längesen jag köpte något till mig. Men vi får se hur det blir.

1 kommentar:

e|in sa...

Inte skoj alls :/ Man vill ju inte aldrig råka räkna fel så man får mindre än man trott, alltid bättre den andra vägen ;P Hoppas du hittar dig något fint om det blir en stadstur ;) Ha de bra! Puss!