måndag, juni 01, 2009

summer is here.

Här sitter jag i sängen med en dator i knät (varmt) och dricker te (varmare), medan solen skiner som attan utanför fönstret (varmast). Men teet är obligatoriskt just nu för halsen är ajaj och dum. Men faktiskt kändes det inte alls hemskt imorse, jag kunde svälja utan att jag kände rakbladen följa med. Däremot vet jag inte om jag kan prata ordentligt, eftersom jag är ensam vaken här hemma. Men jag kommer säkert snart börja prata för mig själv (brukar ofta hända så) så då vet jag om det blir en tyst dag eller om jag kan hålla låda.

Vad dagen ska bjuda på i övrigt har jag inte riktigt bestämt mig för. Men det verkar ju onekligen bli solning för vädret verkar vara bra, men som vanligt måste jag ju vänta någon timme och säkerligen hinner det bli ändring. Men det hoppas jag inte. Fan, det är någon som borrar någonstans i huset och det låter inte kul och jag börjar bli måttligt less på ljudet för det har hållit på i en timme drygt. Vem behöver borra i en timme? Suck. Jaja, ska dricka upp teet och sen äta någon frukost för att sedan se vad jag ska hitta på denna måndag 1 juni. Tänk vad tiden går fort.

Inga kommentarer: