söndag, maj 31, 2009

there's no place like home.

Nu är jag äntligen hemma och kan slappna av efter en flängig dag. Som vanligt. Jag har verkligen börjat flänga mycket på sistone. Men jag hann med lite sollapande i stugan, men det var mycket insekter och huvudet blev tungt fort. Tror det beror på dåligt vätskeintag och eventuellt en förkylning som kommer smygande. Men det har ändå varit en trevlig dag. Tårta i Boden, middag i Bersika och sedan häng hos Sandra, som fyller större idag.

Men det är som det sägs, borta bra men hemma bäst. Nu har jag krypit upp i fåtöljen med en kopp te och ska se lite Cityakuten. Halsen är inte bra, men den har faktiskt varit lite bättre under dagen, men det är ju oftast så att den blir sämre på kvällen efter en dag med mycket prat. Jaja, jag hoppas den inte blir ännu sämre för imorrn är det måndag och måndagar betyder träning och jag vill verkligen träna. Men imorgon är en annan dag, som Christer Björkman sjöng för några år sedan.

Inga kommentarer: