söndag, maj 10, 2009

my white weekend.

Det är ganska skönt att vakna upp en söndag utan huvudvärk, torr mun och konstig frisyr. Tog en nykter kväll igår trots trycket från andra. Men jag hängde med dem på förfesten i alla fall och briljerade som vanligt i musicquizen. En helt vit helg är aldrig fel och har jag tur blir det även så nästa helg. Underbart.

Idag hoppas jag på sol (enligt yr skulle det vara varmt och lite sol idag) så att jag kan bättra på min bränna eller åtminstone bli lite glad av att solen skiner utanför fönstret. Annars har jag inte så mycket planer för dagen, tänkte mest ta det som det kommer faktiskt. Ja, förutom frukosten då, den är alltid inplanerad.

Jaha, ni vill veta hur gårdagens match gick? Det ska jag tala om för er. Vinst med 4-0 blev det. Mycket bra och tjejerna var så duktig så. Men jag kan ju säga att stå vid sidan om planen och inte få spela är verkligen inte kul. Jag hoppas att jag får dra på mig matchstället (som är sprillans nytt och liknar IFK GBG's) till nästa match, annars blir jag lite lessen.

Inga kommentarer: