tisdag, maj 19, 2009

grass, real grass.

Idag var det premiär på gräs. Alltså riktigt gräs, inget fejkgräs. Det var skönt och det betydde även att det var shorts (utan långkalsonger) som fick vara dagens outfit. Skönt. Däremot är det inte så skönt just nu, för mina ben smärtar väldigt mycket vid rörelse. Jag tror det beror på dålig stretching innan träning. Dumt, väldigt dumt. Men som tur är ska jag inte göra så mycket nu ikväll förutom att ligga i soffan och hur mycket använder man benen då?

Jag möttes av en tom lägenhet när jag kom hem och var sambon håller hus har jag ingen aning, men skulle jag gissa så tror jag han har gått väldigt få meter över till grannen för att spela NHL, typ. Eller så är han helt enkelt någonannanstans, orkar inte ta reda på det, han får vara vartsomhelst... Eller ja, kanske inte vartsomhelst, men nästan. Nu ska jag se säsongens sista One Tree Hill, det förra slutade väldigt spännande så jag är riktigt nyfiken på fortsättningen.

1 kommentar:

J sa...

oth bjöd inte på sååå mkt spännande.. Men det var ok :)