söndag, maj 17, 2009

another day in the sun.

Egentligen var det meningen att vi skulle fara ut till Långnäs eller Sjulnäs (vet inte vilket faktiskt) för att hälsa på några bekanta, men det blev inställt så jag klev upp klockan tio helt i onödan. För det är ju alltid så att om jag ska kliva upp en tid då sover jag som bäst när klockan ringer, men är det så att jag inte har någon tid att passa då vaknar jag tidigt. Det är väldigt konstigt.

Men himlen är blå och solen värmer även idag så det blir en heldag på min balkong (som jag verkligen måste göra något åt för den är inte fin) och det är ju aldrig fy skam. Däremot är det tråkigt att jag måste vänta på att solen ska flytta på sig och som vanligt måste jag vänta till efter tolv någongång. Hittills har jag fördrivit tiden med gårdagens Babben & co. Underbart program och har ni inte sett det tycker jag genast att ni ska gå in på svt's hemsida och leta er fram till det programmet. Som sagt, underbart!

Men än är det inte solläge, så jag måste hitta något mer att fördriva tiden med. Men det ska nog inte bli några större problem, har några avsnitt av första säsongen av Cityakuten på datorn så det går nog ingen nöd på mig. Fan, kom precis på att vi har ju spelat match i morse, kanske borde jag ta reda på hur det gick?!

Inga kommentarer: