tisdag, maj 26, 2009

it's always something.

Så jävla typiskt. Köpte nässpray till älskade igår, så att jag slipper hans snarkningar och för första gången på mycket, mycket länge har jag sovit som en gris inatt, men vad händer? Jo, älskades jävla klocka ringer och Svullo börjar skrika. Klockan var dock tio, så det var inte jättetidigt, men när jag för en gångs skull sover en hel natt och sover gott varför ska jag då bli väckt av en skrikande Svullo?

Men eftersom jag är en duktig flicka klädde jag på mig träningskläderna och for ut och sprang. Men på något konstigt sätt orkade jag inte hela sträckan, benen var väldigt tunga och ryggen är inte rolig. Det beror inte på konstig sovställning, utan helt enkelt på den fördömda värk vi tjejer måste genomlida en gång i månaden. Ja, kanske inte alla får ont i ryggen eller i magen för den delen, men jag är en av dem. Så det blev en kombinerad joggingtur/promenad. Men det var ändå skönt att komma ut och röra lite på sig. Haha, det lät som att jag aldrig rör på mig, haha...

Åh, nu kom jag ju på att jag ju har min massagedyna, som faktiskt inte blivit använd på mycket länge, så jag ska sätta mig med den en stund och förhoppningsvis lindras ryggen lite, sen ska jag duscha och se vad dagen har att bjuda på. Jobb ikväll vet jag i alla fall, men fram tills dess?

Inga kommentarer: