söndag, maj 31, 2009

so tired.

Jag känner mig lite trött just nu. Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men det var inte så farligt. Hängde med Jonna, Jeanette och Johanna en sväng, men när de två förstnämnda drog på 1906 drog jag ner till Sjöbodan och hängde där. Kände verkligen inte för krogen och jag var trött redan innan, så jag åkte ner till älskades jobb och satt där i två timmar och slogs med myggorna.

Jag borde gå och lägga mig. Imorrn väntar ännu en dag i bilen. Fan, det känns verkligen som att jag har bott i bilen den här veckan. Jag som brukar tycka om att köra bil är spyless just nu. Men mamsen måste ju få komma hem från stugan också, så det blir en roadtrip till imorrn. Men jag tänkte nog åka ut tidigt så att jag kan pressa lite först. Det ska ju tydligen bli ännu varmare imorrn, jag är glad att matchen var idag och inte imorrn om detta är sanning.

Jaja, jag ska se färdigt avsnittet jag började på innan tjejerna kom och kidnappade mig (det kändes i alla fall så). Sen ska tänderna få sig en omgång innan jag kryper ner under mitt underbara täcke och går in i sömnens värld. Jag hoppas på trevliga drömmar och att jag får sova hela natten. Men det sistnämnda ska nog inte vara några problem om bara någon inte glömmer nässprayet.

1 kommentar:

J sa...

Tråkigt.. Och så var det du som var festarsugen... Men men så kan det gå, hoppas du hade kosj på sjäbodan iaf!