fredag, maj 08, 2009

two strange things.

När jag väl får sova med älskade och slippa vakna med ryggont, ja då är det någonting annat som ska krångla. Har i natt drömt om att jag har ätit gräddtårta (den var riktigt smaskens) men det var riktig grädde och jag är tydligen helt mig själv i drömmarna och inte tog jag något laktospiller innan biten försvann ner i magen. Det konstiga med den här drömmen är inte att jag åt gräddtårta, det är snarare det faktum att jag vaknar med ont i magen och lite smågasig (blir så när jag äter laktosprodukter). Hur är det möjligt?

Har även sovit dåligt på grund av foten. När jag skulle sova gjorde den väldigt ont och har därför haft en kudde under för att den skulle få ligga mjukt och lite upphöjt, men varje gång jag ska vända på mig måste ju kudden ändra ställning och foten läggas på mjukt, vilket resulterade i att jag vaknade vid varje vändning. Nu ska jag ju dock vara glad att jag ligger relativt still när jag sover, men inatt har det blivit lite för mycket vändningar. Sen blir jag väldigt förvånad när jag ställer mig upp och ska gå på toa. Var är smärtan i foten som var så olidlig igårkväll?

Inga kommentarer: