söndag, maj 24, 2009

reunion with the oldies.

I helgen har det varit återträff på Ankars. Några från det gamla gardet anlände på torsdagen i en minibuss. Festen satte igång på en gång och det var väldigt trevlig uppslutning hela helgen. Tyvärr har jag inte kunnat festa någonting med mina gamla vänner, men jag har ändå varit där och hälsat, kramats och pratat gamla minnen. Kändes lite jobbigt igår att inte kunna delta i festligheterna, men är man bunden till sin sport så är man. Men som sagt, jag har ändå varit på Ankars så ofta jag kunnat för att träffa alla igen. Det har varit väldigt kul. Har även fotat lite, men inte så mycket. Men lite är bättre än ingenting.

Nu ska jag lägga mig för en liten stunds powernap innan jag tar min lilla promenad. Sen är det middagsdags om någon timme. Shit, vad laddad jag är. Men jag ska försöka att inte ladda för mycket, för det är oftast då det brukar gå åt skogen. Men som sagt, vila sen promenad.

Inga kommentarer: