fredag, maj 22, 2009

turn the page.

Oj, oj vad kvällen har flutit på bra. Tills nu. Så klart. Jag väntar på tio sidor, en nyhetssida, en förstasida och resten sportsidor... Men det har väl hänt någonting i Dalarna som tar en stund att skriva om. Inte vet jag. Men nog borde det snällt om de kunde skicka sidorna, typ nu. Jag är trött och lite hungrig och bävar lite inför cyklingen hem. Inte för att det kommer vara jobbigt, det är ju nästan nedförsbacke hela vägen, utan snarare att det kanske drar lite kallt (termometern visar 9.8 i just detta nu) och att det är så tråkigt att cykla själv på natten. Jaja, det kommer gå bra... Woho, jag gjorde en uppdatering bland sidorna och tre stycken har landat. Så nu måste jag arbeta...

... typiskt, sidorna gav mig ingenting. Nyhetssidan var en sida jag redan läst (FK är ju tre tidningar och många sidor kommer dubbelt) och sen förstasidan kan jag inte läsa in förrän sist av allt och den tredje var en sportsida jag också redan fått. Suck.

Inga kommentarer: