fredag, maj 08, 2009

the best man on the planet.


Jag har världens bästa karl (fast det säger ju alla att de har). Skickade iväg honom tidigare för att köpa mat (köket ser förjävligt ut så det kändes mindre kul att laga mat idag) och väntade mig ett skrovmål eller liknande när han återvände. Men vad har han med sig i sin påse? Gissar ni palt? Då har ni fel. Han hade med sig mat från Thai Garden. Åh, så underbart. Har pratat om det länge, men faktiskt så har jag inte nämnt det på ett tag, men tydligen så har någonting fastnat hos honom. Det var helt himmelskt gott och han är bäst helt enkelt!

Nu ska jag äta lite godis och invänta Sverige-Kanada. Matchen ska ses i Munksund. Killarna skulle spela poker och sedan se matchen och eftersom jag inte riktigt vill sitta hemma och se matchen själv är jag välkommen då den börjar. En riktig killkväll blir det. Nice. Ryssland gick vidare till final alldeles nyss så det blir en tung match på söndag om Sverige vinner... Eller vad säger jag, om, jag menar ju självklart när.

Inga kommentarer: