torsdag, maj 28, 2009

I've been a really good girl.

Träningen blev inte alls jobbig, men det beror nog endast på att vi har match på lördag och sista träningen brukar vara lite lättare. Men jag är verkligen inte den som klagar, det passade mig perfekt. Känner mig så otroligt duktig. Har varit igång och rört mig varenda dag sen söndag, så imorrn ska jag ta en vilodag. Jag ska fara på en liten roadtrip och hämta mamma och skjutsa henne till stugan (deras bil vill inte fungera) och sedan väntar ÖP på kvällen. En lugn och skön dag. Bra.

Nu ska jag ta på mig mjukiskläderna och krypa upp i fåtöljen med lite glass och kladdkaka och kolla in personalen på akuten i Chicago. Men jag tror det blir en tidig kväll, dels för att jag är trött som attan och dels för att jag ska åka vid tio imorrn. Och sen har vädret vänt och blivit underbart och så ska det tydligen förbli hela helgen. Kan man vara annat än glad?

Inga kommentarer: