onsdag, maj 20, 2009

hurricane in my wardrobe.

Vaknade utvilad klockan nio, dock var ryggen ajaj, men det hindrar inte mig längre, så jag klädde på mig och traskade ut på en lugn och fin promenad medan jag lyssnade på slutet av Rix MorronZoo och som jag skrattade. Det körde förbi några bilar och jag undrar vad de i bilarna tänkte när jag går för mig själv och skrattar. Haha...

Nu ser jag säsongens sista Gossip Girl och sedan tänkte jag göra en liten koll i garderoben. Det ser ut som en orkan har varit där och sedan är det plagg som jag antingen glömt bort eller bara ignorerat så jag måste göra något åt dem. Jaja, det blev inte så intressant som jag hade tänkt mig när jag började skriva, men jag återkommer om det händer något utöver det vanliga. Eller ja, jag återkommer nog hursomhelst.

2 kommentarer:

J sa...

Mmm, men vi har läst att dte kommer en till med oth, med vissa ändringar i vilka som är med.. Men men får se hur det blir :) PUSS;:

J sa...

Ahaa.. Nä men vi hade läst att det nästa säsong kommer in tre nya istället för de två som far ut, men de far på ett sånt sätt att de kan komma tillbaka igen :) Hare, pusss