söndag, maj 17, 2009

"Oh, my God, you can do a duet of 'Ebony and Ivory' all by yourself."

Har varit i solen från tjugo över tolv till tjugo i fem. Det ni. Okej, kanske inte hela tiden, har haft några små uppehåll, men nästan hela tiden. Men jag måste verkligen börja sola ryggen för det ser inte klokt ut. Men, men det ska tydligen vara gudomligt väder imorrn också, så då blir det en filt i gräset.

Nu ligger jag i soffan och ser Cityakuten och håller nästan på att somna. Solen gör en trött, men det gör ingenting. Är ensam hemma. Älskade är på kick-off med sitt jobb så jag har köpt lite godis (tretton kronor kostade påsen) och annat gott, men med tanke på hur trött jag är blir det nog inte så mycket snaskande, men vad gör det om hundra år? Jaja, ska återgå till akuten i Chicago nu, kanske byter jag till en film senare, vi får se...

2 kommentarer:

J sa...

Men du din lilla solstråle :P vad du sitter i solen och fuskar!! Såå härligt :D Ledig mkt i veckan? PUSS

Anonym sa...

why not try this out high quality replica bags news aaa replica bags read the article Hermes Dolabuy