fredag, maj 15, 2009

what a beautiful day!

Idag har jag spenderat dagen med Jonna. Först såg vi säsongsavslutningen av Grey's Anatomy och jag vet inte riktigt vad jag ska säga annat än, ge mig nästa avsnitt NU! Sen låg vi en stund på en filt i solen på deras innergård och flummade som vanligt. Det var väldigt trevligt och det var ett tag sen vi hängde så det var underbart. Nu ska jag och älskade snart iväg och äta med svärmor och lillsvåger. Det ska bli väldigt mysigt, sen hoppas jag på en mysig stund i soffan. Eller jag ska ha en mysig stund i soffan men om jag blir ensam eller får sällskap det återstår att se. Man vet aldrig med min karl.

Medan Jonna solade på en sten....

.... lattjade jag lite med en fotboll.

1 kommentar:

J sa...

Härligt :) hihi.. Inte lika skoj att sätta in mina biller på bloggen nu, folk blir ju less :P hehe.. Hoppas ni får en mysig kväll.. PUSS