söndag, maj 17, 2009

next stop; Oslo!

Ända sen jag hörde den för första gången för några månader sen kände jag på mig att den skulle vinna alltihopa och så rätt jag hade. Men det var den bästa låten, utan tvekan. Även om det fanns andra låtar som var bra kunde de aldrig mäta sig med den vitryske gutten (han är faktiskt född i Minsk). Däremot trodde jag aldrig att den skulle vinna med så mycket som den faktiskt gjorde. Det blev helt enkelt en redig schlagerslakt! Härligt Norge!

Nu är jag ganska nyligt hemkommen från en trevlig kväll, dock ganska högljudd, men det brukar jag oftast tycka när jag är nykter. Men det har varit en trevlig kväll trots den höga volymen och då pratar jag inte om teven, utan om folket. Nu ska jag försöka få mig någonting i magen och sedan krypa ner under täcket. Känns verkligen grymt skönt att vara hemma istället för på krogen.

Inga kommentarer: