torsdag, maj 28, 2009

a strange but fun day.

Vilken konstig, men samtidigt rolig dag. Efter fyra timmars sömn bar det iväg på promenad med Fylking och Aschberg. Stormen hade inte bedarrat under natten så vissa stunder blev det rejält med motvind. Men annars har det varit en trevlig promenad. Älsklings-Börge fick följa med. Han tyckte nog inte det var lika roligt eftersom han var tvungen att gå kopplad hela vägen på grund av att vi gick längs E4:an. Men han gick på bra och hade säkert kunnat fortsätta ett bra tag till. Men jag och Jonna insåg när vi anlände till OK/Q8 i Norrfjärden att promenaden fick vara slut för vår del. Dryga milen och drygt två timmar hade vi då gått. Inte illa alls.

Jessica var så söt (Börges matte) och kom och hämtade oss i Norrfjärden, sedan bjöd hon på kycklingsallad (som var väldigt god) och efter lite lek och skratt med Ville skjutsade jag hem Jonna och for hem och la mig på en gång. Nu har jag vaknat, efter tre timmar och ska få i mig lite mat, sen är det bara att ladda inför kvällens träning. Jag tror det kommer bli tungt och jobbigt, men jag har bara mig själv att skylla. Eller egentligen skyller jag på Gert och Robban som var tvungna att gå från Piteå idag, men det vågar jag inte såga högt för jag är lite rädd för Aschberg. (Bilder lägger jag upp lite senare, måste äta nu!)

Inga kommentarer: