tisdag, maj 19, 2009

doing some chores.

Idag vaknade jag tidigt som vanligt, men det kändes inte så jobbigt faktiskt. Det som väckte mig var dels ryggen (älskade har sovit på soffan) och det vanliga bankandet, men nu vet jag vad det är, jag ska sluta skylla på grannen för det är arbetare som bankar. På taket. Vad de gör - förutom att banka - har jag ingen aning, men det låter.

Solen är gömd bakom lite moln idag och det ska faktiskt bli ganska skönt att inte sola idag. Kroppen behöver vila. Sen får jag tid att göra lite här hemma också. Badkaret behöver en omgång och dammråttorna har fått föröka sig länge nu. Men först ska jag och älskade fara på Coop och panta lite brukar och flaskor, de börjar nämligen ta över lägenheten och nog är det trevligt med inneboende, men de är lite kletiga och luktar konstigt och framförallt de tar jävligt stor plats.

2 kommentarer:

J sa...

Haha så du är vaken och i full gång. :) Ser liiite ut genom persiennen och det ser lite soligt och lite blåsigt ut?! :P Haha hoppas dagen blir härlig, kankse hörs ;) PUSS

stesyveau sa...

his comment is here replica designer bags try this out cheap designer bags replica blog link dolabuy louis vuitton